HP CPe - Active Care 3y NBD/DMR Onsite Notebook Service (standard war. 1/1/0 - ProBook 6xx)

Neohodnotené
Značka: HP Inc.
Služba HP Active Care pomáha IT oddeleniam dosiahnuť optimálny čas prevádzkyschopnosti a získať podporu zaisťujúcu rýchle riešenie problémov na zariadeniach HP.[1,2] Vďaka technickej podpore poskytovanej na diaľku, prediktívnej analýze stavu zariadení, služieb nápravy a odozvy v nasledujúci pracovný deň priamo u zákazníka udržuje služba HP Active Care produktivitu zamestnancov v kanceláriách aj na cestách.
Dostupnosť Na objednávku
Možnosti doručenia
Kód: 1514543
HP CPe - Active Care 3y NBD/DMR Onsite Notebook Service (standard war. 1/1/0 - ProBook 6xx)
Neohodnotené
Značka: HP Inc.

Personalizácia produktov pre školy

Ekologické a udržateľné produkty

Digitálne nástroje pre vzdelávanie

Školenia pre učiteľov a správcov

3-ročná podpora HP Active Care pre hardvér NB s odozvou v nasledujúci pracovný deň u zákazníka a ponechaním chybných médií

Parametre

Typ podporyActive Care
Ďalšia možnosť podporyPonechanie chybných médií
Trvanie3 roky
Doba odozvyOdozva v nasledujúci pracovný deň
Okno pokrytiaŠtandardné pracovné dni – 9 hodín
Miesto službyNa diaľku a u zákazníka
Metóda službyPodpora u zákaz. a prediktívna podpora
Rozsah zárukyV záruke
Typ služieb Care PackElectronic
Obdobie platnosti (mesiace)36
Typ produktuCare Pack
Funkcie servisu, záhlavieFunkcie podpory využívajúce HP TechPulse
Funkcie servisu, záhlavieDiagnostika problémov a podpora na diaľku
Funkcie servisu, záhlavieDiagnostika problémov a podpora na diaľku
Funkcie servisu, záhlaviePonechanie chybných médií
Stručný prehľadRýchle časy odozvy
Kľúčová vlastnosť, ktorá rozhoduje o predajiOptimalizujte dobu prevádzky pomocou prediktívnej analýzy a proaktívnych prehľadov, ktoré využívajú technológiu HP TechPulse. S prehľadom stavu zariadení HP každého zamestnanca dokáže oddelenie IT rýchlejšie identifikovať požadované opravy a realizovať výmeny.
Stručný prehľadRýchle riešenia problémov
Kľúčová vlastnosť, ktorá rozhoduje o predajiPomôžte obmedziť prerušenia pomocou služby automatického generovania prípadov, ktorá po zistení problému otvorí prípad a upozorní oddelenie IT na naplánovanie opravy.
Ďalšia možnosť podporyPonechanie chybných médií
Typ služieb Care PackElectronic
Okno pokrytiaŠtandardné pracovné dni – 9 hodín
Trvanie3 roky
Miesto službyNa diaľku a u zákazníka
Typ produktuCare Pack
Doba odozvyOdozva v nasledujúci pracovný deň
Metóda službyPodpora u zákaz. a prediktívna podpora
Typ podporyActive care

Poznámky

Právne upozornenie

Dodatočné parametre

Kategória: Rozšírenie záruky k PC a NTB
Záruka: 0 Měsíc(ů)
Dĺžka servisnej služby (v rokoch): 3
Typ opravy: Na mieste
Typ servisnej služby: Predĺženie záruky pri kúpe
PN: U17Z2E

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola